ترجمه اطلس عیوب رنگ فیتز
دانلود جزوه.کتاب.مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی
فــــــــســـــــــاســــــــیــــــــــــتـــــــــــی
برچسب

ترجمه اطلس عیوب رنگ فیتز

 

ترجمه اطلس عیوب رنگ فیتز ترجمه اطلس تخصصی عیوب رنگ فیتز Fitz's Atlas

ترجمه توسط سعید منصوری

...

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 59

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




ارسال توسط فسا
برچسب

استاندارد جامع کلید فولاد

 

استاندارد جامع کلید فولاد

استاندارد جامع و کامل کلید فولاد در یک فایل اجرایی CHM

...

فرمت فایل: chm  قابل اجرا در رایانه
 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




ارسال توسط فسا
برچسب

پایان نامه در مورد اعتیاد

 

تحقیق در خصوص تأثیر سطح اقتصاد خانواده بر گرایش به مواد مخدر در بین زندانیان ( تحقیق  آماری اعتیاد)

چکیده: امروزه كسي نيست كه در خصوص مضرات و اثرات سوء سياسي،اجتماعي و فرهنگي معضل اعتياد و قاچاق مواد مخدر شكّي داشته باشد.كارشناسان و صاحب نظران معتقدند كه در حال حاضر بحران مواد مخدر در كنار 3 بحران يعني((بحران نابودي محيط زيست،بحران تهديد اتمي و بحران فقر))به عنوان مسئله روز در آمده است.طبيعي است كه حل اين بحران و معضل و بلاي خانمانسوز از عهده يك سازمان و يا چند مرجع،آن هم صرفاً با يك بر خورد قهري نه تنها خارج بوده بلكه نگرش يك بُعدي به مسئله است و وضعيت فعلي را بدتر خواهد نمود.به گونه اي كه عميقاً احساس مي شودتنها راه حل موضوع،خارج شدن از ((برنامه روزي))و گام برداشتن در مسير ((برنامه ريزي))و ايجاد عزم ملي و بسيج همگاني در اين راستا است. اعتياد يا به تعبير آن وابستگي به مواد مخدر و سوء مصرف آن در قرن حاضر از مهمترين و دردناكترين معضلات بشري است.سيل خروشان اعتياد بي رحمانه در مسير حركت خود،كودكان،نوجوانان و جوانان و حتي سالخوردگان را طعمه قرار داده و علاوه بر متلاشي كردن كانون گرم و پاك خانوادگي سبب ناكامي در زندگي و تمايل بخودكشي و مرگ در آنها نيز مي گردد.

...

فرمت فایل: PDF و DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 21
 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




ارسال توسط فسا
برچسب

تاسیس و راه اندازی کارگاه سیم پیچی ماشینهای الکتریکی

 

پروژه کارآفرینی تاسیس و راه اندازی کارگاه سیم پیچی ماشینهای الکتریکی

این پروژه ، می‌تواند مهارت‌های مورد نیاز را به صورت نسبی از نظر عملی و نظری در زمینه ی سیم پیچی ماشینهای الکتریکی را در خواننده ایجاد کند . و همچنین این طرح راه اندازی یک کار عملی به صورت ساده و محدود نشان میدهد . همچنین می‌توان با سیستم ماشینهای الکتریکی اعم از ژنراتور و موتور آشنا شد و دید که چگونه یک سیم پیچ گشتاور و برق تولید می‌کند و کارایی‌های فراوانی در کار و زندگی بشر دارد .از جمله هدف‌هایی که در این طرح مورد نظر است .

کارآفرینی : کار آفرینی در ایران مسئله ی بسیار مهمی‌است زیرا ایران از کشورهای در حال توسعه می‌باشد و مهم تر از آن کشوری جوان است که برای پاسخگویی به تقاضای اشتغال جوانان نیازمند به کار آفرینی و ایجاد بازار کار قوی در کشور دارد که باتبع آن کم کم به سود آوری و تبدیل آن از یک کسب وکار کوچک به یک کسب کار بزرگ در آینده خواهد شد . امیدوارم یک مطلبی را اگر چه کوچک را به خوانندگان در این پروژه بیفزاید.

فهرست :

  • پیشگفتار
  • فصل اول - کلیات طرح
  • تعریف موضوع
  • اهداف طرح
  • اهمیت و دلیل انتخاب طرح
  • موانع و محدودیت‌ها
  • تعریف واژه‌ها
  • روش‌های جمع آوری اطلاعات
  • تاریخچه ی موضوع
  • فصل دوم - پیشینه ی موضوع «مبانی نظری»
  • بخش اول اصول کار ماشینهای الکتریکی
  • بخش دوم – سیم پیچی ماشینهای الکتریکی
  • فصل سوم – نیازمنیهای طرح
  • نیازهای سازمانی
  • نیازهای غیر سازمانی
  • فصل چهارم - بر آورد مالی طرح
  • کل سرمایه ی مورد نیاز
  • فصل پنجم - خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهادها
  • خلاصه
  • نتیجه گیری

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 45

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




ارسال توسط فسا
برچسب

تحقیق پیرامون تاریخچه و ساخت بمب اتمی

 

تحقیق پیرامون تاریخچه و ساخت بمب اتمی

چکیده: هانری بکرل نخستین کسی بود که متوجه پرتودهی عجیب سنگ معدن اورانیم گردید. پس از آن در سال ۱۹۰۹ میلادی ارنست رادرفورد هسته اتم را کشف کرد. وی همچنین نشان داد که پرتوهای رادیواکتیو در میدان مغناطیسی به سه دسته تقیسیم می‌شوند (پرتوهای آلفا ، بتا و گاما). بعدها دانشمندان دریافتند که منشا این پرتوها درون هسته اتم اورانیم می‌باشد.

در سال ۱۹۳۸ با انجام آزمایشاتی توسط دو دانشمند آلمانی به نامهای اتوهان و فریتس شتر اسمن ، فیزیک هسته‌ای به مرحله تازه‌ای پای نهاد. این فیزیکدانان با بمباران هسته اتم اورانیم بوسیله نوترونها به عناصر رادیواکتیوی دست یافتند که جرم اتمی‌کوچکتری نسبت به اورانیم داشت.

برای توصیف علت ایجاد این عناصر لیزه میتنر و اتو فریش پدیده شکافت هسته را در اورانیم تو ضیح دادند و در اینجا بود که ناقوس شوم اختراع بمب اتمی‌به صدا در آمد. هر فروپاشی هسته اورانیم می‌تواند تا ۲۰۰ مگا ولت انرژی آزاد کند. بدیهی است که اگر هسته‌های بیشتری فرو پاشیده می‌شد انرژی فراوانی حاصل می‌گردید. بعدها فیزیکدانان دیگری نیز در این محدوده به تحقیق پرداختند. یکی از آنان انریکو فرمی‌بود که بخاطر تحقیقاتش در سال ۱۹۳۸ موفق به دریافت جایزه نوبل گردید.

در سال ۱۹۳۹ یعنی قبل از شروع جنگ جهانی دوم در بین فیزیکدانان این بیم وجود داشت که آلمانیها به کمک فیزیکدانان نابغه‌ای مانند‌هایزنبرگ و دستیارانش می‌توانند با استفاده از دانش شکافت هسته‌ای بمب اتمی بسازند. به همین دلیل از آلبرت انیشتین خواستند که نامه‌ای به فرانکلین روزولت رئیس جمهور وقت آمریکا بنویسد. در آن نامه تاریخی از امکان ساخت بمبی صحبت شد که هرگز‌هایزنبرگ آن را نساخت.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 9

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




ارسال توسط فسا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ایجاد خبرنامه ایمیلی

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :1921
بازدید دیروز :11460
بازدید هفته :22509
بازدید ماه :22381
بازدید کل :3354772
تعداد آنلاین :11